Meeeen…..vad är det här?

Jobbade kväll igår så det blev inget skrivet men jag mätte den där madamen Ida och hon har snarare minskat (68 cm) än ökat i omfång och de där "uppfödarproffsen" man känner säger att det ser inte så lovande ut, kanske en eller två eller ingen alls. Så jag väntar och ser…
 

Om annasjyckar

Varför hundblogga? Det här är min träningsjournal, jag kan gå tillbaka & kolla vad jag gjort & hur jag tänkt. Mina vänner kan hålla koll på mig och skulle någon inspireras eller få idéer av det jag skriver så blir jag bara glad! :D Hundnörd ut i fingerspetsarna där hund på längden, bredden & tvären upptar en stor del av mitt liv. Har tränat många olika saker och tycker att det är kul att lära mig nytt. :)
Detta inlägg publicerades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Lämna en kommentar